Islamofobi är 2000-talets största myt.

Efter att ha läst Koranen kan jag inte annat än att fullständigt hålla med Aaryan Shayan:

Islamofobi är 2000-talets största myt. – Artikel av Aaryan Shayan – Newsmill.

För er som är intresserade av er samtid och vill bilda er en egen uppfattning om urkunden för väldens snabbast växande religion är det bara att gå in och läsa:

http://www.dar-us-salam.com/TheNobleQuran/index.html

Det som slog mig när jag gjorde detta var att de att det kvittar i stort sätt var du går in och läser så är det hat och uppmaningar till aggression mot de otrogna. Min tidigare bild (som jag fått från media) var att det fanns sådana strofer men att det var uppblandade med diverse kärleksbudskap. Nu vet jag bättre.

Att kalla Islam för fredens religion är antingen dubbeltänk eller en ren lögn.

 

Kommentera

